Kariérní cesta ve firmě L’Oréal | EkonTech.cz


Kariérní cesta ve firmě L’Oréal

Kariéra / veletrhABSOLVENTI.cz / L'Oreal
28. 12. 2020 - 10:31

Francouzská firma L’Oréal schraňující pod sebou na 36 kosmetických značek nám nabídla v unikátní jobfair konferenci veletrhABSOLVENTI.cz, která proběhla 9.12., prostřednictvím Davida Dvořáka (Talent Acquisition Manager) a Jana Pištěka (Product Manager) zajímavý pohled na kariérní možnosti a cesty v této mezinárodní firmě.

L’Oréal nabízí možnosti rozvoje kariéry pro mladé lidi, a to hned ve 3 stupních. Prvním stupněm jsou stáže, a to nejen v oblasti marketingu, kterým se primárně firma zabývá, ale i v dalších odvětvích. Společnost nabízí také velké množství placených stáží. Druhým stupněm jsou Management Trainee Programy, které jsou výhodné především z hlediska získání vědomostí z různých pracovních odvětví a náhledu na celé fungování a propojenost firmy. Posledním stupněm jsou pak specializované juniorní pozice, kdy se zaměstnanec rozhodne, která z pracovních oblastí mu je nejblíže, chtěl by se jí věnovat a více do ní proniknout. Firma si tak vychovává svou budoucí generaci zaměstnanců a napomáhá jejich osobnímu rozvoji. 

O užitečnosti absolvování tohoto “kariérního kolečka” se rozpovídal právě Jan Pištěk, který ji zná z vlastní zkušenosti. Do L’Oréalu nastoupil před třemi lety do firmy v rámci stáže a díky postupnému kariérnímu rozvoji se naučil, že je nutné se neustále rozvíjet a učit se nové věci. Nepředpokládat, že člověk něco umí a nemusí se proto zlepšovat. Ostatně na nutnosti neustále se učit, se shoduje i s druhým účastníkem konference, Davidem Dvořákem. Podle jeho zkušeností je také důležité si uvědomit, že vzdělání nám nemusí předurčovat kariérní cestu, čehož je sám zářným případem - vystudoval totiž policejní akademii. 

Na otázku, co ve společnosti očekávají a upřednostňují při výběru kandidátů, odpovídá David Dvořák jednoduše: “Hledáme zajímavé uchazeče s inovátorským přístupem, podnikatelským duchem a beze strachu nabourat status quo.” Je totiž nad slunce jasné, že s příchodem digitalizace a moderní doby, je nutné změnit fungování korporátních společností. Nyní je však tento proces ještě urychlen nástupem koronavirové pandemie.

Pokud vás zajímá další fungování společnosti nebo třeba běžný pracovní den v této firmě, můžete sledovat například jejich instagramový profil či se s firmou spojit prostřednictvím dalších platforem. 

Pokud se chcete o L’Oréalu dozvědět víc, přečtěte si rozhovor s Davidem Dvořákem nebo s Operations directorem Jaromírem Zikou. Více najdete také v záznamu online konference veletrhABSOLVENTI.cz.